Klacht: niet oplossen van odnerstaande klachten zelfs geen gehoor krijgen

op 04 mei 2017 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Geachte,

Volgende klachten blijven onbehandeld
niet bezorgen van bezwaarschrift aan de rechten over mishandelingen thomashuis Ospeldijk .
Het weigeren van bezoekrechten in thomashuis op grond van ongegronde reden
weigeren van psychologe voor traumaverwerkingen kind
weigeren van voldoende te mogen gaan werken in jumbo voor het kind
weigeren van beantwoorden van alle vragen op de mail
weigeren van overleg van de voogd
weigeren van antwoorden op toegelaten bezoeken in thomashuis
weigeren te antwoorden op welke vakantie moeder het kind heeft maar wel plots 3 dagen op voorhand de meivakantie wisselt en moeder geen weet heeft en zo geen vakantie kan nemen en de vraag al 6 weken bij hem ligt .
Dreigementen uiten als ik nog iets op sociaal media plaats, terwijl ik en de dochter de keuze hebben gemaakt daar we meewerken aan een politiek onderzoek over jeugdwerk.En wij door het onderzoeksteam worden begeleid.
Dreigen met consequenties naar mij als de dochter niet naar vader wil, terwijl ik het pas achteraf weet.
De klacht neemt als maar toe daar het genegeerd wordt et behandelen

behandelen wil zeggen samen komen, samen werken. Er is dus met al mijn klachten niets gedaan .
andere voogd
bijeenkomst wsg en voogd
.....
oplossend gericht gaan werken
Want de voogd spreekt telkens over verzonnen onrust en als er onrust is blijkt dat vragen praktisch geen antwoordt krijgen naar de dochter .

ik wens een duidelijk beleid die ik na tientallen mails niet verwezenlijk krijg .

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Amber matthe