Klacht: niet opgevangen bestelling

op 19 januari 2014 over Aml Telecom in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 8januari een bestelling geplaatst bij amltekecom. Tot de dag van vandaag heb ik het niet. Ik heb een mail gestuurd toen krijg ik een antwoord dat het is beetje druk bib postnl daarom duurt zo lang. En ze zullen na gaan bij postnl. Tot nu toe niet meer gehoord. Dat was mijn tweede bestelling omdat ik het eerste binnen gekregen dus ik ging aan dat is ok.

Gewenste Oplossing:

Mijn bestelling terug krijgt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aml Telecom

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aml Telecom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door atou