Klacht: Niet opgeloste klachten worden weer gegeven als Opgelost

op 13 februari 2018 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kunt u ons uitleggen waarom er op uw site na ieder willekeurig antwoord van een een bedrijf altijd en direct wordt gemeld: “Opgelost”.
Dat klopt toch helemaal niet; Onze klacht is helemaal niet opgelost!

Gewenste Oplossing:

Als er daadwerkelijk een juiste oplossing komt van een bedrijf, zou er een melding "Opgelost" moeten staan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 13 februari 2018 om 19:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste McPJohn,

Bedankt voor uw klacht. Ik zie dat AEG de volgende oplossing bij uw klacht (https://www.klacht.nl/aeg/klacht/scharnier-van-deur-afgebroken-aeg-warmtepompdroger-2/) heeft geplaatst:

\"Onze apparaten en onderdelen zijn continue aan verandering onderhevig. Dit betekent niet dat een eerder gebruikt onderdeel niet goed is.
U heeft gebruik gemaakt van onze servicedienst en in dat geval betaalt u ook voorrijkosten en arbeidsloon naast de onderdeelkosten.
Wij zien geen reden om u tegemoet te komen in de gemaakte kosten en verzoeken u zorg te dragen voor betaling van de openstaande factuur.\"

Wij hebben geen invloed op inhoudelijke oplossing die bedrijven plaatsen. De klacht is afgehandeld door AEG, u kunt de afhandeling uiteraard beoordelen met een (negatief) cijfer.

Het is overigens niet toegestaan om klachten dubbel te plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Tom@Klacht.nl

Heeft op 14 februari 2018 om 08:15 geantwoord

Hoe komt u er nou bij dat een ANTWOORD ook een OPLOSSING zou zijn?
U haalt 2 woorden door elkaar. Een Oplossing pretendeert daadwerkelijk een handreiking of een opgelost verhaal te zijn. Maar dat is het (in veel gevallen) dus helemaal niet! Mijn verhaal is helemaal niet opgelost en te lezen zijn dat er nog meer niet. Dus uw status melding van Opgelost is misleidend.
Of bent u niet helemaal onafhankelijk en wordt u betaald door de fabrikanten?

Alle klachten die gemeld zijn door McPJohn