Klacht: Niet opgeloste klacht

op 06 juni 2016 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Ik heb een klacht ingediend bij klacht.nl
Uitstekende service overgins.

Echter is mijn klacht niet opgelost terwijl die wel als opgelost staat vermeld.

Als de status weer naar in behandeling is terug gezet.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 07 juni 2016 om 11:29 geantwoord

Beste Dhr Aliet,

Vervelend dat uw klacht niet naar wens is opgelost. Ik zie dat Huurstunt u heeft geholpen met het opzeggen van uw account, maar alsnog kosten in rekening gaat brengen. Wij bemoeien ons als Klacht.nl niet met de inhoud van de klachten danwel oplossingen. Wel moet het aan een aantal richtlijnen voldoen. Ik constateer dat hier een meningsverschil is over hoe de zaak te sluiten. Dit is tussen u en Huurstunt. U kunt de oplossing van Huurstunt uiteraard beoordelen met een negatief cijfer. Door dit ratingsysteem zal in de toekomst een nog beter beeld ontstaan van bedrijven met een hoge klacht-oplos-tevredenheid.

Ik hoop dat Huurstunt u alsnog tegemoet wil komen en de klacht naar tevredenheid gaat oplossen.

Tom
tom@klacht.nl

Heeft op 06 juli 2016 om 18:35 geantwoord

De klacht is nog niet opgelost ik heb mij nog steeds niet uit kunnen schrijven. Kreeg namelijk bericht dat ik de dag van uitschrijving direct weer was in geschreven terwijl ik me nergens bewust opnieuw op heb ingeschreven. Bleek dat ik een dag te laat was met uitschrijven. Dit terwijl zij de link dus te laat hebben geactiveerd. Ongelofelijk wat een sleur en kosten! NIET OPGELOST!

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr Aliet