Klacht: niet opgelost.

op 26 september 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag eerder een klacht ingediend over Center Parcs met betrekking op onveiligheid, ongediertje en slecht behandelen. Center Parcs heeft slechts 1 uur nodig gehad om te antwoorden en denken dat het is opgelost. Hun oplossing was: ‘we geven het door’. Dit is uiteraard niet voldoende en derhalve vind ik de status van opgelost niet juist.

Gewenste Oplossing:

Dat CenterParcs op klantvriendelijke en respectvolle wijze klachten aanpakt en niet mijn eerdere klacht gewoon op niet te verstane onbehoorlijkheid afdoet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 27 september 2016 om 11:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 27 september 2016 om 20:09 geantwoord

CenterParcs heeft duidelijk geen helder protocol om hun zwembaden en sauna's op hygiënische en veilige manier te leiden, maar duidelijk is hun klachtenoplossing van het zelfde niveau. Ik ga melding doen bij officiële Instanties met betrekking tot de onveilige bevindingen.

Alle klachten die gemeld zijn door klagenstaatvrij