Klacht: Niet op een nette manier geholpen worden.

op 08 augustus 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Gmail Bianca van der Veer
Bianca,Haast je & winkel: Bestel nu, zonder spijt
Bianca van der Veer 25 juli 2017 om 22:11
Aan: “Lightinthebox.com”
Dit heb ik al besteld­čśí
En is betaald op 18 juli!
Maar krijg steeds de zelfde mail om te betalen.Wil graag weten waar het blijft,dit is de laatste keer dat ik wat koop op deze site.

Op di 25 jul. 2017 om 21:44 schreef Lightinthebox.com

LightInTheBox.com
AppApp AppApp

Beste Bianca,
Bedankt voor je bezoek aan LightInTheBox.com.
Het viel ons op dat je ging afrekenen, maar deze procedure niet kon afronden. We willen je er graag aan herinneren dat we deze artikelen nog steeds vasthouden voor je.
Als je nu je bestelling voltooit, profiteer je van 1% cashback.

Nogmaals bedankt voor je bezoek aan ons, we hopen je snel weer terug te zien!
Het LightInTheBox.com Team

Topkwaliteit voor
de beste prijs Winkelen gaat
veilig en vertrouwd Eenvoudig
service aan klanten is onze hoogste prioriteit
Je geselecteerde artikelen

USD $4.99
├Ś 1

Subtotaal (10 artikelen): USD $42.90
Verzendkosten en Verzekering: U

Als dit snel is opgelost!!!

Momenteel wordt ik er zeer onrustig van en dit mag niet de bedoeling van alles zijn.Ben bang dat ik mijn 10 leggings niet krijg.Ik heb er 51,- voor betaald met een express levering.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

2 weken geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

1 week geleden - Beste Klantenservice, Mijn pakket is donderdag 27-07-2017 aangekomen. Helaas heb ik het bestelnummer niet meer in mijn bezit. Excuus voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Bianca van der Veer. este Klantenservice, Mijn pakket is donderdag 27-07-2017 aangekomen. Helaas heb ik het bestelnummer niet meer in mijn bezit. Excuus voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Bianca van der Veer.

Reactie van de melder van de klacht Wadlope

1 week geleden - Wil dat mijn gegevens/account verwijderd wordt door lightinthebox.

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 16 augustus 2017 om 19:49 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Wadlope