Klacht: niet ontvangen van folders

op 19 januari 2014 over Spotta in de categorie Reclame

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Spotta

3 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw koolschijn, Tot onze grote spijt heeft u een aantal keer het Spotta folderpakket niet ontvangen. Onze welgemeende excuses daarvoor; we waarderen het dat u ons informeert zodat we aan verbetering kunnen werken. We hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk opnieuw geïnformeerd en een aantal maatregelen doorgevoerd die ervoor moeten zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Wij vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt. Alle folders online Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt. Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Neem dan contact op met ons via Spotta.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, Medewerker Klantenservice klantenservice@spotta.nl Spotta is een initiatief van Netwerk VSP Proostwetering 41 • 3543 AC Utrecht Postbus 9733 • 3506 GS Utrecht www.spotta.nl/klantenservice

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Proostwetering 41 • 3543 AC Utrecht
Postbus 9733 • 3506 GS Utrecht
www.spotta.nl/klantenservice

Heeft op 20 januari 2014 om 18:02 geantwoord

we hebben dit al meerdere malen gehoord van netwerk vsp uit .
maar tot op heden gaat het nog niet goed.
dus ik wacht het af of het deze weken wel goed gaat zo niet hoort u weer van mij.

mvg
wilfred koolschijn

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Spotta beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht wkoolschijn

3 jaren geleden - wederom krijgen we geen folders ik wordt er een beetje moe van

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door wkoolschijn