Mijn Klacht:
Geachte heermevr. Afgelopen weken krijgen wij zeer onregelmatig de reclame in de brievenbus. Zo ligt hij er een aantal weken op zondagmiddag al in (heel fijn overigens) dan weer op dinsdagavond of woensdagmorgen. Maar 2 weken geleden hebben we helemaal geen reclame ontvangen. vorige week weer wel en deze week ook weer niet.
wij hebben geen nee sticker op de brievenbus
Gewenste Oplossing:
Zoals ik al melde als hij op zondag in de brievenbus ligt. Omdat veel reclames op maandag in gaan

