Klacht: niet ontvangen producten, maar wel weer opnieuw te bestellen???

op 27 januari 2014 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bestelde voor de kerst o.a. een ovenhandschoen en ovenwanten van Blond. Ik kreeg bericht dat een aantal artikelen niet leverbaar waren. Sommige producten kreeg ik wel, maar de bovengenoemde producten niet. Na drie maanden vervalt automatisch de levering. Ik belde op 22 januari bol.com en kreeg te horen dat er iets aan de hand was en ik moest de bestelling maar opnieuw doen. Het geld wat ik had betaald wordt teruggestort. Ter compensatie kreeg ik wel een cadeaubon van €1.99, nadat ik melding had gemaakt dat ik ook nog bezorgkosten moest maken.Het bevreemd mij dat de bestelling niet te leveren is, maar wel opnieuw te bestellen????

Gewenste Oplossing:

Gewoon mijn producten leveren volgens afspraak. En mij niet opzadelen met extra werk. Het feit dat ik zelf achter deze bijzondere constructie moet komen, bevalt mij niet!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 06 februari 2014 om 16:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Inmiddels heeft u met ons contact gehad.

Met vriendelijke groet,
Bol.com Webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door froukina