Klacht: Niet ontvangen product

op 15 september 2018 over lingerietotaal.nl in de categorie Internetshops - Kleding

8 oktober 2017 hebben wij een bestelling gedaan en een orderbevestiging ontvangen.
Op 19 oktober 2017 ontvingen wij een mail met de mededeling dat lingerietotaal hun activiteiten moest stoppen. Een doorstart zou worden onderzocht.
Ons werd het volgende alternatief aangeboden: wij konden iets anders uitzoeken in hun webshop of de door hen aangeboden alternatieve artikelen accepteren. Dit laatste was een verzoek en werd geadviseerd. Indien wij hier niet mee accoord gingen dan hadden wij het recht om het betaalde bedrag terug te vorderen. Wij kozen voor deze optie.
Zij erkenden de vordering maar konden gezien de omstandigheden geen verdere toezeggingen doen over (het moment van) betaling hiervan.
Een jaar verder, het is inmiddels 15 september 2018, constateren wij dat de webshop nog steeds artikelen aanbiedt maar op onze mail om terugvordering niet reageert.
Hoe is dit mogelijk.

Wij zijn pas tevreden als wij ons geld terug gestort hebben.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar lingerietotaal.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Zwakman