Klacht: Niet ontvangen product!

op 30 december 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 24-11-17 heb ik voor € 36,99 een Ps4 Controller besteld. Het geld is afgeschreven. Maar nu heb ik ontdekt dat de bestelling niet meer in mijn account staat. Deze heb ik ook niet ontvangen en het geld is ook niet teruggestort.
Ik heb ze diverse keren gebeld en gemaild en is me aangeboden om Groupon-credits te ontvangen. Daar ben ik niet mee akkoord gegaan en wil mijn geld terug! Nu wordt ik steeds afgewimpeld. En krijg hele rare mails van Groupon die niet relevant zijn.

Gewenste Oplossing:

Als ik Mijn geld retour heb op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Acordes