Klacht: niet ontvangen product

op 09 juli 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In mei heb ik een bestelling gedaan. Nu in bijna in juli heb ik mijn bestelde en reeds betaalde product nog niet ontvangen. Graag ontvang ik z.s.m mijn bestelde product of mijn betaalde kosten retour.

Gewenste Oplossing:

Graag ontvang ik z.s.m mijn bestelde product of mijn betaalde kosten retour.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

1 maand geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 09 juli 2017 om 12:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door nathasja straathof