Klacht: Niet ontvangen bestelling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 8 juni hebben wij een herenjas gekocht. Wij moeten met stijgende verbazing vaststellen dat u voortdurend met andere berichtjes komt.
In elk geval stellen wij u nu alvast verantwoordelijk voor alle gevolgen.
Extra betaald voor een snelle aflevering .

155 05 99 008 7031.
W.J.a Pijnacker.
De Vallei 58
2905 NP Capelle aan den IJssel.

Gewenste Oplossing:

Wij gaan zo snel mogelijk naar Bol.com. dan zijn wij tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

1 maand geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 09 juli 2017 om 12:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. W.J.A.Pijnacker