Klacht: niet ontvangen

op 23 februari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mij klacht gaat over de bezorging.
ik heb al in het verleden meerdere klachten gestuurd over de bezorging, sinds 2 weken hadden we weer de spotta maar deze week is er weer geen spotta bezorgd. ik vind dit geen goeie services van de bezorger en ik hoop dat jullie er wat aan gaan doen.

Gewenste Oplossing:

als de spotta wekelijks bezorgd word

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 23 februari 2018 om 15:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag mevrouw Kamps,

Hartelijk dank voor uw melding. Zoals zojuist telefonisch besproken, pakken wij elke melding, ongeacht hoe die binnenkomt op om met desbetreffende bezorger te bespreken. Aangezien de bezorger die bij u hoort te bezorgen nog niet zo lang geleden begonnen is, gaan we het opnieuw bespreken. Horen wij komende week niks van u, gaan wij er vanuit dat u de folders voor dinsdagavond 20.00 uur ontvangen heeft en de bezorger uw adres toch weet te vinden.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door corrie-willy