Klacht: Niet ontvangen

op 08 augustus 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al 2 weken geen reclame in plastic ontvangen

Gewenste Oplossing:

Elke week in de bus

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 11 augustus 2017 om 13:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw melding. We hebben deze in behandeling genomen en gaan de vakantie bezorger hierop attenderen. Met ingang van week 33 zal deze starten en gaan er vanuit dat het probleem dan is opgelost.
Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door jalaviador