Klacht: Niet netjes behandeld

op 11 augustus 2017 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

Mijn vriend en ik hadden een accomodatie geboekt bij Feriendorf Glasgarten via kras. Toen we er eenmaal aankwamen, bleek het totaal niet te zijn wat wij geboekt hadden. Na 10 minuten hebben we het appartement verlaten. 20 minuten in de wacht gestaan bij kras en te horen gekregen dat zij niks voor ons konden betekenen op dat moment. dit alles was maandag. Vandaag is het vrijdag, hebben mijn vriend en ik 3 nachten in een hotel geslapen, en kregen wij te horen dat er niks aan te doen was en dat er 80% in rekening gebracht is. er is geen andere accomodatie, geen andere oplossing en ons geld kunnen we naar fluiten. Daar gaat je fijne vakantie gevoel.

Als wij ons geld terug krijgen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kras over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kras in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kras een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kras

Heeft op 18 oktober 2017 om 16:05 geantwoord

Geachte mevrouw Ruts,

Omdat uw melding op klacht.nl nog openstaat hebben wij de melding nagekeken. Wij zagen dat onze collega op 21 september per e-mail contact met u heeft gehad en u daarbij een compensatie van €100 heeft ontvangen. Daarom sluiten wij bij deze ook de melding op klacht.nl

Marnick

Alle klachten die gemeld zijn door xpaulasimome