Klacht: Niet nakomen van een belofte

op 19 september 2018 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hadden een tot anderhalve week geleden gevraagd of er een korting
kon worden gegeven op ons Dal voordeel abonnement met keuzedagen.
Dit werd in eerste instantie afgewezen maar er bleek toch een korting van
€ 10,00 per persoon mogelijk te zijn. De medewerkster vertelde ook dat zij een aantekening zou maken, zodat mijn echtgenote en ik zelf konden overleggen wat onze beslissing zou worden. Gisteren avond hebben wij hierover met N.S. contact opgenomen en de medewerkster kon geen aantekening ontdekken. Wij nemen zodoende aan, of zij is de aantekening vergeten te maken of heeft geen aantekening gemaakt!
Wij verwachten dat dit toch in orde zal komen.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn altijd tevreden over N.S. geweest maar dit bericht viel toch tegen
dat er geen euro korting gegeven werd. Wij hadden uitgelegd waarom een korting welkom zou zijn geweest maar daar had zij schijnbaar in eerste instantie geen boodschap aan. Zij bood naderhand toch een korting van € 10,00 per persoon aan waar wij wel mee akkoord kunnen gaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door a.h.pelzer@hotmail.com