Klacht: Niet nakomen van Booking.com vergoeding 15 euro x 2

op 24 september 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij reserveerden onafhankelijk van elkaar als vrienden 2x 2 kamers totaal 8 personen via Booking.com voor hotel Bangkokcondo hotel 2 nachten.
Echter de door Booking .com beloofde extra vergoeding als je de mail door stuurde naar een vriend werd niet beloond.Zij hanteren het smoesje dat de booking van af het zelfde email ip adres was gemaakt.Daar hebben wij geen boodschap aan omdat wij op het zelfde adres logeerden en wij niet direct over een pc beschikten.
Ons booking nr was jparlevink@outlook.com 1500475869 datum 16/09/2017
in afwachting mvg j.parlevink

Gewenste Oplossing:

Wij zijn pas tevreden waneer Booking.com de vergoeding zo als beloofd in hun brochure betaald aan ons.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Parlevink