Klacht: Niet nakomen van afspraken

op 01 augustus 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

2 maanden geleden contact proberen te leggen met een personal trainer via telefoon (voicemail), mail en app. Geen reactie en/of antwoord.
Vervolgens 2 weken geelden gebeld met Basic Fit, er zou gezorgd worden dat er gebeld met ons zou worden. Niets gehoord en/of vernomen.
Zojuist gebeld. Loop tegen een muur. Jammer maar helaas. Geen financiële compensatie voor het niet adequaat kunnen sporten (vraag deze niet voor niets aan) en geen actie in welke vorm dan ook. Tussentijds opzeggen kan ook niet. Ik wil naar een andere sportschool, maar Basic Fit heeft het schijt aan alles en iedereen.

Als ik de afgelopen 2 maanden vergoed krijg en alsnog in contact kom met de personal trainer om wel degelijk te kunnen trainen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht fbouwens

2 maanden geleden - Basic Fit had zojuist mijn abo eenzijdig opgezegd o.b.v. het telefoontje. Volgens de AV kan dit niet telefonisch tenzij telefonisch een abo aangegaan. Dit is niet hergeval. Dit zou men nu hersteld moeten hebben, maar het is duidelijk 1-richting verkeer. Zelf verwijzen naar de AV, maar als BF zijnde compleet negeren en tegen de regeltjes ingaan.

Reactie van de melder van de klacht fbouwens

2 maanden geleden - Hier gaat ook iets anders mis. BF heeft nog geen reactie gegeven. Bovenstaande was een toevoeging vanuit mijn kant

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Basic Fit

2 maanden geleden - Beste Ferry, Bedankt voor jouw bericht. Ik wil graag met jou in gesprek om dit verhaal te bespreken. Helaas ben ik vandaag twee maal op jouw voicemail gekomen. Wanneer kan ik jou het beste bellen om samen in gesprek te gaan? Ik hoor graag jouw reactie. Je mag het moment dat het beste uitkomt ook per e-mail sturen naar Social@Basic-Fit.com. Ik hoop je snel te spreken! Met vriendelijke groet, John van Basic-Fit

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 03 augustus 2017 om 16:11 geantwoord

Heeft op 22 augustus 2017 om 14:13 geantwoord

Nog steeds niets vernomen van PT.

Alle klachten die gemeld zijn door fbouwens