Klacht: Niet nakomen contactuele verplichtingen

op 26 mei 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb vanavond 26-5 mijn sim only contract overgesloten jaar een 2-jarig abonnement Red Essential met 5G en telefoon. Voor mijn telefoon Samsung S20 moest ik 53,69 euro bijbetalen, welke rekening ik heb voldaan met Ideal. Omdat ik ook klant ben bij Ziggo zou ik 5 euro korting krijgen op mijn maandelijkse abonnementskosten en in plaats van de gebruikelijke 10 GB ivm internetten nu 20 GB ontvangen. Uit de bevestigingsmail die ik ontving zijn echter de kortingen niet opgenomen; het abonnement bedraagt daarop 27 euro in plaats van 22 euro, evenmin wordt de eerder genoemde 20 GB ergens genoemd. Wanneer ik hierbij de maandelijkse betaling van 29 euro voor de telefoon optel, bedraagt het totale maandbedrag 56 euro in plaats van de eerder genoemde 51 euro, inclusief 5 euro korting als Ziggo klant.
Ik ben hier zeer ontevreden over.
Wanneer ik op de verwerking van mijn bestelling in de ontvangen bevestigingsmail klik, blijkt deze geannuleerd te zijn. Ik vind dit ongepast. Heb immers een abonnement van 2 jaar afgesloten en hierbij de eenmalige bijdrage voor de telefoon voldaan. Nu blijk ik enerzijds niet de eerder aangeboden kortingen te krijgen, anderzijds de bestelling te zijn geannuleerd.

Ik verwacht dat Vodafone als bedrijf zijn contractuele verplichtingen nakomt en zo spoedig mogelijk hiertoe de nodige acties uitzet.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fifi1