Klacht: Niet nagekomen afspraken

JuntosVodafone op 20 december 2019 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Op 27-11-19 wilde ik mijn abonnement verlengen met de Black Friday actie, daarnaast had ik een mail ontvangen met een extra korting van € 50,-. Het lukte me niet om deze kortingscode in te voeren op de website. Ik ben toen maar naar een Vodafone winkel in Eindhoven gegaan, waar ze het nagekeken hebben. Helaas moest het toch via de website gebeuren en hebben ze me doorverwezen naar de klantenservice. Die heb ik op 29-11-19 gebeld, en na ruim een half uur proberen, kregen ze de code ook niet verwerkt. Uiteindelijk hebben ze me gevraagd om het formulier op de website in te vullen, en dan zou ik na 5 werkdagen bericht ontvangen. Helaas heb ik nooit iets gehoord, ik heb zelf diverse keren gechat, en het laatste antwoord deze ochtend was; wacht maar op een volgende aanbieding, want dit gaat niet meer lukken, aldus Teunis!!! Elke medewerker van Vodafone, heeft de aanbieding en de mail actie bekeken en iedereen kwam tot de conclusie dat ik inderdaad recht erop had. En dat ik het beste kon wachten op een oplossing van de juiste afdeling, aangezien het anders toch jammer was en vandaag krijg ik dit belachelijke antwoord.

Als mijn abonnement wordt verlengd, tegen de voorwaarden zoals aangeboden is op 27-11-19

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JuntosVodafone