Klacht: Niet nagekomen afspraak

op 29 april 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bed gekocht zoals in winkel. Aflevering met hogere poten. (Te hoog) . Telefonisch afgesproken dat de poten 8 cm lager bij ons thuis afgeleverd en gemonteerd zouden worden. Na 8 weken terugkrabbelen en zouden we 75 euro levering en montage moeten betalen of poten ophalen. Niet vriendelijke telefoongesprek en desbetreffende collega zou terugbellen. Niet gebeurd tot wij er weer naar gevraagd hebben . Ze verleden niet de service die ze ons beloofd hebben

Gewenste Oplossing:

Wanneer poten gevoerd worden met montage zonder bijkomende kosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 25 juli 2017 om 10:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevredenoverservice