Klacht: niet na komen van producten zoals die op de site word aangegeven

op 13 juli 2021 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

heb een kitchenaid keuken machine besteld die niet compleet was. deze werd met hak mes geleverd de meng stuk en de rasp schijf ontbrak , heb dit aan gegeven , men schuifde het af ja dit is wat je heb besteld hij word met 1 mes geleverd terwijl er op de site duidelijk staat hak, men, raspen

grote praatjes heeft Bijenkor over zich zelf , die niet kan na komen wat hij op de site beloofd(((((

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 15 juli 2021 om 10:58 geantwoord

Hi Mellat,
Wat jammer dat je dit zo ervaart. Ik heb het artikel op onze website bekeken. Hierbij staat wel vermeld dat er alleen een hakmes bij wordt geleverd. Ook op de foto staat dit. Ook bij Kitchenaid zelf zie ik dat er geen rasp of mengstuk bij zit. Als jij niet tevreden bent met de machine, dan raad ik jou aan om het ongebruikt aan ons retour te sturen, zodat jij het aankoopbedrag terug ontvangt. Mijn excuses voor het ongemak.

bcare/Scott

Heeft op 15 juli 2021 om 11:22 geantwoord

heel raar met beeld materiaal screenshot heb ik geappt dat er duidelijk op jullie site staat dat het voor hallen, raspen en mengen.machine is geretourneerd, jammer dat ik op mijn verjaardag een cadeau bon van jullie heb ontvangen , ben ik verplicht dus om toch een aankoop te doen. nou Bijenkorf is echt niet zoals ze aangeven klant gericht service pfffff. een tip misschien inplaatst te showen met de naam de site de juiste informatie geven

Alle klachten die gemeld zijn door mellat