Klacht: Niet mogelijk om te bellen

op 31 mei 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,

Bij deze wil ik klacht indienen, aangezien ik sinds 29/4 niet kan bellen met mijn nieuwe abonnement wat ik bij jullie afgesloten heb. Ongelooflijk in deze tijd en ik ondervind hier veel hinder van.

Ik heb op onderstaande data contact gezocht met de klantenservice, tot op heden nog steeds zonder resultaat.
– 29/4
– 2/5
– 6/5
– 7/5
– 10/5

Vandaag sprak ik joyce en ook zij kon mij niet helpen. Zelfs mijn simpele verzoek om morgen gebeld te worden met een tussenstand kan niet gehonoreerd worden. Dat terwijl ik niet kan bellen naar jullie en bij mijn buren moet vragen of ik jullie daar mag bellen.

De maat is nu echt vol om de volgende redenen:
– ik heb een eigen bedrijf en kan al twee weken geen uitgaande telefoontjes plegen
– ik ben net opa geworden en kan mijn dochter niet eens bellen hoe het gaat
– de manier waarop ik geholpen word de de klantenservice is uiterst inflexibel en totaal niet klantgericht. Niks lijkt mogelijk te zijn.

Kortom: ik wacht al veel te lang, de maar is vol.
Ik stel de volgende opties voor:
1. Het probleem is binnen 48 uur opgelost
2. Als 1 niet gehaald wordt, wil ik het contract beëindigen. Mijn vertrouwen is dan echt weg.
3. Daarnaast wil ik een coulance voor de dagen dat ik niet heb kunnen bellen.
Graag ontvang ik een voorstel van u.

Ik ontvang graag zsm een reactie per mail of per telefoon (06-13079326).
Voor de zekerheid: ik kan jullie dus niet bellen/terugbellen.

Alvast bedankt.

Groet,
Harrie

Aalburg 20-20
6002 VM Wijchen

Gewenste Oplossing:

Zie drie bovenstaande opties.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Hatdebest