Klacht: niet meer geldig

op 01 oktober 2016 over De nationale kadobon in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb 3/4 jaar geleden een nationale kadobon van 100 euro gekregen.
er staat geen datum op de bon en op de verpakking.

ik probeer hem nu in te wisselen en hij blijkt volgens de website verlopen te zijn. (max 1 jaar geldig).
hoe kan ik als er geen datum opstaat dit weten?
is het niet zo dat een kado bon altijd geldig moet zijn.
dit is makkelijk 100 euro verdienen voor het bedrijf.

wat kan ik hier aan doen?

Gewenste Oplossing:

omwisselen tegen producten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De nationale kadobon

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De nationale kadobon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fred Srponk