Klacht: niet meer betrouwbaar

op 17 juli 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

ik heb mijn mobiletelefoon ongeveer anderhalf jaar (tevreden) maar de laatste maanden valt hij spontaan uit.(wel een paar keer per dag) ik heb hem nu voor de vierde keer naar de kpn winkel gebracht, waarvan hij drie keer is opgestuurd nu willen ze hem weer opsturen maar voor mij hoeft dat niet meer, want ik heb er geen vertrouwen meer in. want ik ben met zön telefoon toch niet bereikbaar. ik heb mijn mobile en de papieren bij de kpn winkel in veldhoven achter gelaten.

een ander toestel

Bericht van Samsung

5 jaren geleden - Beste JOScm, Wij begrijpen uit uw klacht dat u niet meer over de telefoon en over de aankoopbon beschikt omdat u deze bij uw verkoper hebt ingeleverd. Daarnaast hebt u besloten om deze niet ter reparatie aan te bieden. Om deze reden kunnen wij u vanuit Samsung geen oplossing bieden. Wij adviseren u om contact op te nemen met uw verkoper, daar u hiermee de koopovereenkomst bent aangegaan. Mogelijk kan deze u verder helpen. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 20 juli 2012 om 12:28 geantwoord

Wij hebben de klant geïnformeerd dat wij hem geen oplossing kunnen bieden omdat hij zijn telefoon niet ter reparatie heeft aangeboden.

Alle klachten die gemeld zijn door JOScm