Klacht: Niet meer achteraf betalen

op 17 augustus 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Regelmatig bestel ik kleding bij de bonprix. Ik bestel dan meerdere maten en/of kledingstukken. Ik hou hetgeen wat naar mijn zin is en de rest stuur ik retour. Ik wilde weer een bestelling plaatsen maar zie nu dat ik niet meer de mogelijkheid heb om achteraf te betalen. Contact opgenomen en er werd mij medegedeeld dat ik bovenmatig veel kleding weer terug stuurde. En dat ik daarom niet meer voor de optie achteraf betalen kan kiezen. Niet even een waarschuwing vantevoren… bovendien vind ik het belachelijk dat dit blijkbaar niet kan, nergens kan ik hier iets over vinden op de site.

Gewoon weer achteraf kunnen betalen. En duidelijk op de site vermelden dat dit blijkbaar niet mag/kan. (Regelmatig producten retour sturen)

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 18 augustus 2017 om 08:44 geantwoord

Beste Marieke196,
vergeleken met andere klanten is het percentage van je retourzending ver boven het gemiddelde. Om deze reden vragen we je medewerkiing minder retour te sturen zodat wij onze mode aan een voordelige prijs verder kunnen aanbieden. De verantwoordelijke afdeling voor deze beslissing kijkt alle klantendossiers regelmatig na, bij minder retourzendingen ziet deze afdeling de situatie opnieuw na. Het team bonprix.

Heeft op 18 augustus 2017 om 08:59 geantwoord

Raar dat opeens het opeens wel kan veranderen wanneer ik niet meer teveel retour stuur, terwijl ik eerder een bericht van jullie kreeg dat de situatie onomkeerbaar zou zijn. Bovendien krijg ik nu niet het idee dat jullie mensen bijv eerst een waarschuwing geven of het duidelijker op de site vermelden. Graag zou ik zien dat Bonprix iets met deze tip doet!

Alle klachten die gemeld zijn door Marieke196