Klacht: Niet leveren volgens email bevestiging

op 15 december 2017 over Bandenthuis.nl in de categorie Internetshops - Auto's en auto onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vriendin had een bestelling geplaatst voor 4 All season banden. deze werd als keurig bevestigd via de mail met als datum 12 dec 2017 komt de monteur bij U langs. Bij thuiskomst om 18.00 uur trof ik een ontevreden vriendin aan. Er was niemand geweest van BandenThuis, ook geen afmelding of een belletje. Mijn vriendin heeft meerder malen getracht te bellen, maar er wordt niet opgenomen. Je krijgt een bandje en wordt afgebroken.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als BandenThuis een reactie geeft waarom men niet is geweest en waarom men niet de moeite heeft genomen om mijn vriendin te contacten.

Alle klachten die gemeld zijn door LenMo