Klacht: Niet leveren van elektrische tandenborstel

op 04 augustus 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meer dan een maand geleden heb ik een elektrische tandenborstel besteld bij Philips. Na herhaaldelijk contact opgenomen te hebben met de klantenservice worden loze beloften gemaakt. Intussen heb ik nog steeds geen tandenborstel en de klantenservice helpt niet verder.

Gewenste Oplossing:

Zodra het bestelde product geleverd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Martinblue