Klacht: Niet leveren van betaalde Home and Styling Butler trays

op 19 juni 2017 over OVstore.nl in de categorie Producten

Op 28 maart werden de 3 Home and styling Butler trays (tuintafeltjes) via de website besteld. Er werd betaald van onze Triodos rekening via Ideal. De afboeking is netjes verschenen op ons rekeningafschrift. Tot op de dag van vandaag is geen tafeltje ontvangen. Er is getracht contact te zoeken met het bedrijf. Ondanks de beloften van mogelijke contacten op de website komt daar in de praktijk niets van terecht. Men belt niet terug en liegt zelfs. Zo komt er een e-mail waarin men stelt ons gebeld te hebben maar ons niet kon bereiken. Dat is niet waar. Mijn vrouw en ik zaten beiden naast de huistelefoon en de mobiele telefoons bij de hand. Ook het tracking en tranig systeem geeft wisselende en onjuiste informatie. Al weken zouden de tafeltjes verzonden zijn en zouden wij een email krijgen met de verzendgegevens. De website vertoont het de vermelding \\\”trustee shops\\\”. Dat blijkt een lege huls omdat zij het stukje klanttevredenheid gebruiken maar niet het garantie stuk. Een aangetekende brief van mij ligt nog steeds op een postafhaalpunt in de buurt. Ik heb ze die overigens ook per e-mail gezonden. Via de klanttevredenheid-gegevens blijken mijn klachten veel vaker voor te komen. Het lijkt mij verdacht veel op fraude. Ik verdenk ze er zelfs van dat de leveringen die wel plaatsvinden door hen zelf zijn gegenereerd. Inmiddels middels hebben we de tafeltjes bij een ander bedrijf besteld. Ze werden binnen 2 dagen geleverd. Ze zijn er dus wel. Ik heb de bestelling per aangetekende brief bij OV-store geannuleerd. Deze is op 11 juli door OV-store ontvangen (getekend!). Wederom doodse stilte.

De tafeltjes waren bestemd voor de tuin in de zomer. We zullen nu elders tafeltjes kopen zodat we er dit jaar nog van kunnen genieten. We stellen geen prijs meer op levering maar willen gewoon ons geld (€ 52,58) terug. Dat is voor het bedrijf mogelijk ook beter want als ze in 3 maanden tijd niet in staat zijn geweest de tafeltjes in huis te krijgen en te bezorgen dan zal dat waarschijnlijk helemaal niet meer lukken. Inmiddels op 11 juli de bestelling per aangetekende brief geannuleerd. Willen gewoon ons geld terug

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OVstore.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OVstore.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carla Z