Klacht: niet leveren van bestelling

op 13 september 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Henry Delil

23 aug.

aan MiniInTheBox.c.

Op 23 augustus 2017 om 20:15 schreef MiniInTheBox.com :Henry Delil
2 sep. (3 dagen geleden)
aan system
Wanneer ik bij mijn bestellingen kijk op mijn nieuwe email adres, staat daar dat ik geen bestelling geplaatst heb.
Kijk ik op mijn oude email adres kijk staat daar dat wanneer ik op 26-08-2017 nog niets ontvangen heb ik contact moet opnemen met jullie, dat heb ik verschillende malen gedaan maar nog steeds geen antwoord mogen ontvangen.
Ik heb zelfs een track and trace nummer van mijn bestelling ontvangen https://www.17track.net/?nums=994862054646
Op jullie site geven jullie aan dat er meestal na een werkdag antwoord word gegeven op een mail,echter tot op heden heb ik buiten de track trace niets van jullie mogen ontvangen.
Misschien door mijn nieuwe email h.delil99@gmail.com kan zijn maar laat me aub weten hoede vork in de steel zit.

Op 23 augustus 2017 om 20:15 schreef MiniInTheBox.com
Graag ontvang ik een email over de status van mijn bestelling.
MVG Henry
Graag reactie op mijn mailHenry Delil

2 sep. (4 dagen geleden)

aan system

Op 23 augustus 2017 om 20:15 schreef MiniInTheBox.com
Graag ontvang ik een email over de status van mijn bestelling.
MVG Henry
Graag reactie op mijn mail

Wanneer ik het bestelde ontvang of ons geld terug gestort word.
24-07-2017 iDEAL
EUR -31,79
H.J.H. DELIL EO J.A. DELIL-LOUSBERG NL31 RABO 0105 9005 08Rabo DirectRekening EUR
Tegenrekening/IBAN NL59 ABNA 0626 2261 63
Ten name van WorldPay Customer Payments
Omschrijving 7603259837 0030002229649172 mini-27852891 000399Light/Mini In The Box
Rentedatum 25-07-2017
Verwerkingsdatum 24-07-2017
Transactiereferentie 24-07-2017 17:10 0030002229649172
Doel van overschrijving EPAY

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Henry 1

4 maanden geleden - Ik heb bericht gehad dat de klacht in behandeling is genomen. Bekijk uw account op https://www.miniinthebox.com/index.php?main_page=account Wanneer ik hierop klik krijg ik de zien dat ik geen bestelling heb geplaatst. Vreemd he? Dan nog een link. Beste Henry Delil : We hebben uw ticket met nummer 16207026 opgelost. Klikt u op de volgende link om ons laatste antwoord te bekijken. https://www.miniinthebox.com/index.php?main_page=ticket_after_detail&id=16207026 Wanneer ik hierop klik. Niet tevreden met onze service? Dien een klacht in bij een supervisor Wanneer ik hierop wil reageren , krijg ik steevast te zien: Sorry, we slaagde er niet in uw beoordeling in te voeren.probeer het later nog eens. Ik heb dit misschien wel 20 keer geprobeerd maar het blijft steeds hetzelfde antwoord. M.A.W.Ik kan niet reageren. Wat kan ik hiermee?

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 13 september 2017 om 20:01 geantwoord

Beste Henry Delil,

Bedankt voor uw reactie. De lokale bezorger is PostNL, het locale tracking nummer is RS911913326NL.

Neem contact op met PostNL of wellicht dat uw pakket op een afhaalpunt ligt en op u wacht.
Tel: 0900-0570
twitter @postnl
facebook.com/postnl

Laat weten als u het pakket niet meer kan ontvangen.

Carla
Miniinthebox/Lightinthebox Klantenservice

Heeft op 14 september 2017 om 14:38 geantwoord

We hebben telefonisch contact opgenomen met PostNL onder vermelding van bovenstaand tracking nummer.
Bij postNL wist men ons te vertellen dat het pakketje retour verzonden was naar de afzender. De reden kon men mij niet zeggen die stond op het pakketje wat ik nooit ontvangen heb. We voelen ons onderhand in het ootje genomen met de door u geboden oplossingen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henry 1