Klacht: niet leveren op zatrerdag waar wel mee geadverteerd wordt

op 21 mei 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Geachte lezer,

Ik heb een klacht met betrekking tot mijn nieuw bestelde wasmachine bij jullie.

Vrijdag avond 20-5 heb ik een Samsung wasmachine besteld, dit heb ik gedaan vóór 22:00 uur.

Het bestelnummer is 71632214.

Ik heb de wasmachine juist bij jullie besteld daar jullie de volgende dag leveren zoals jullie beweren.

Ik heb een huishouden met drie kinderen en gisteren is mijn oude wasmachine overleden dus heb ik direct een nieuwe nodig.

In eerste instantie wilde ik de nieuwe wasmachine bij concurrent BCC bestellen daar zij Miele verkopen.

De machine die zij aanbieden leveren jullie niet. Op de BCC site gaven zij duidelijk aan dat de leverantie pas maandag zou worden.

Ik werk ook doordeweeks dus dit pastte mij niet.

Na jullie site bezocht te hebben leerde mij dat jullie op zaterdag wel leveren dus de keuze was snel voor mij gemaakt.

Uiteindelijk heb ik voor een Samsung wasmachine gekozen daar de prijs overeen kwam met de Miele bij de BCC.

Ik heb de wasmachine bij jullie online besteld en direct afgerekend.

Na de de bestelling krijg ik een mail waarin jullie aangeven dat de machine de eerst volgende WERK dag geleverd gaat worden.

Vervolgens krijg ik een mail van post.nl waarin staat dat hij op z\’n vroegst dinsdag 24-5 geleverd wordt.

Dit is niet conform wat jullie adverteren en dus misleidend!

Vanochtend ( zaterdag 21-5) heb ik gebeld met jullie klantenservice om uitleg hierover. Ik krijg een jonge dame aan de lijn die mij eigenlijk niet kan helpen.

Ik krijg van haar het telefoonnummer 088-2363764 met het verhaal erbij dat deze expediteur mij wellicht kan helpen.

Ik bel dit nummer en na ruim 10 minuten in de wacht te hebben gestaan krijg ik een jongeman aan de telefoon die mij letterlijk verteld dat er in het weekend geen witgoed geleverd wordt. Inmiddels begint mijn bloed al wat te koken maar blijf rustig daar hij er ook niets aan kan doen. Dan verteld hij nadat hij in zijn systeem gekeken heeft dat er sinds vorige week wel op zaterdag witgoed geleverd wordt. Waarom wordt mijn nieuwe wasmachine dan niet geleverd vraag ik.

Hij beloofd het depot te bellen waar de machine door jullie afgeleverd is met de vraag of er nog een transport vandaag mijn kant op is.

De jongeman belt inderdaad iets later terug met de mededeling dat er vandaag geen transport is en de machine pas volgende week geleverd gaat worden.

Ik denk nog bij mijzelf…. joh wat verrassend, anders had hij vandaag toch gewoon geleverd geworden. De jongeman verteld mij dat jullie de machine te laat aangeleverd hebben waardoor hij niet met transport mee is!

Met een grote teleurstelling vertel ik mijn vrouw dat de machine pas volgende week komt maar bedenk mij dat ik toch nog eens met jullie gaan bellen.

Ik dus weer bellen met jullie en krijg nu een oudere dame aan de telefoon. Ik denk gelukkig een oudere dame want die begrijpt de noodzaak van het hebben van een wasmachine met drie kleine kinderen wel. Ik leg het hele verhaal weer uit en ook deze dame zegt mij ook helaas niets te kunnen betekenen. Ik werk zelf in de transport wereld ik ben namelijk planner en denk dan bij mezelf…aan alles valt een mouw te passen maar blijkbaar bij de \”grote \” Mediamarkt niet. Zeer teleurgesteld vraag ik de dame of ik de bestelling kan annuleren en mijn geld terug kan krijgen zodat ik er vandaag wel persoonlijk een gaan kopen. Ik krijg als antwoord, ja meneer dat kan maar dan wordt uw geld pas binnen 5 dagen teruggestort. Mijn laatste vleugje hoop verdwijnt nu want ik kan niet nog eens bijna € 800,= ophoesten om vandaag een nieuwe te kopen en op te halen. Ik vraag of zij niets kan regelen met een Mediamarkt in de buurt voor een levering vandaag, maar ook daar weer het inmiddels bekende \” nee \”antwoord want de winkels zijn apart van de online shop. Pffff dat was het laatste restje over gebleven hoop.

Nu dan maar een mail met klacht sturen kijken of daar wel iets mee gedaan wordt..

Op deze manier van bestellen ben ik zwaar teleurgesteld in jullie, jullie adverteren met iets wat jullie blijkbaar niet waar kunnen maken.

Ik had beter de machine vandaag bij de BCC op kunnen halen dan was er niets aan de hand geweest. Een illusie armer en ervaring rijker zo blijkt nu.

Ik had een hoge pet van jullie op maar bedenk mijzelf de volgende keer nog even of ik bij jullie mijn aanschaf ga doen.

De vraag is nu wie is er niet gek..ik de volgende aanschaf zeker niet.

Als hij vandaag alsnog geleverd wordt!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door danielvanbroekhuizen