Klacht: Niet leveren, niet vergoeden

op 24 juni 2021 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een alles in 1 abonnement voor internet, tv en vaste telefoon. Eind april heb ik tijdig telefonisch doorgegeven eind mei te verhuizen naar een andere gemeente met een ander netnummer.
Pas een maand later, sinds 22 juni, heb ik vaste telefoon. Direct na de verhuizing heb ik contact opgenomen met YouFone. Eerst lag het aan KPN, vervolgens moest ik even wachten en uiteindelijk heeft YouFone nagelaten tijdig voor mij een nieuw nummer aan te vragen
Een maand lang heb ik geen gebruik kunnen maken van de vaste telefoon. YouFone komt niet met excuses, vergoed de extra kosten die ik deze periode heb gemaakt ad € 25,00 niet, zij bieden een financiële tegemoetkoming van € 1,00.
Ik word gewoon in de maling genomen.
Verschrikkelijk klantonvriendelijk, verschrikkelijk onfatsoenlijk!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer YouFone excuses aanbiedt voor de door hen gemaakte fout en een fatsoenlijke vergoeding biedt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Youfone

Heeft op 25 juni 2021 om 08:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Djoeke01