Klacht: Niet leveren / leugens over opnieuw verzenden / afspraken niet nakomen

S Huizer op 04 juli 2020 over Goldie Fashion Boutique in de categorie Internetshops - Kleding

Ik had een bestelling geplaatst voor een blouse op 28-4-2020. Een paar dagen later kreeg ik de bevestiging met dat mijn blouse verzonden werd en rond 14-05-2020 geleverd zou worden. Rond die datum kreeg ik niets binnen en heb het nog een week afgewacht. Daarna heb ik een mail gestuurd of er iets bekend was over de levering, hierop kwam geen reactie. Ik heb daarna nog een mail gestuurd, wederom geen reactie. Toen nog via Facebook geprobeerd en ook geen reactie. Toen heb ik hier op de site een klacht neergezet en een dag later (3-6-2020) kreeg ik ineens een whatsapp bericht; hoe vervelend het was en dat mijn adres niet klopte (nou daar had je allang achter gekomen als je het daadwerkelijk verstuurd zou hebben, want de straatnaam en huisnummer zou missen). Ze zouden het de volgende dag meteen opsturen en of ik de melding van deze site wilde halen want ze willen geen slechte reclame. Wederom geen bestelling ontvangen hiervan en wederop geen reactie op mijn mails en op mijn whatsapp berichten. Goede leugenaars dus, wees gewaarschuwd; niet kopen bij dit bedrijf! Want ze sturen je bestelling niet op!!

Als ik mijn geld terug gestort krijg

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Goldie Fashion Boutique over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door S Huizer