Klacht: Niet leveren conform belofte.

op 02 februari 2014 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Woensdag 22 januari 2014 omstreeks 19:30 uur een televisie besteld bij Bol.com. Volgens de site zou de televisie, als die voor 16:00 uur besteld is de volgende dag thuis geleverd. Beetje rekenen zou de televisie op vrijdag 24 januari 2014 geleverd worden. Dit is niet gebeurd. Wij hebben vrijdag aan de eind van de dag gebeld met Bol.com. Telefoniste wilde er niets van weten. Ik moest wachten tot 21:00 uur. Tevens was de televisie bij UPS afgeleverd. gebeld met UPS bleek geen televisie afgeleverd te zijn. telefoniste wilde verder er niets van weten en bleef herhalen over 21:00 uur en verbrak de verbinding. Zaterdag 25 januari 2014 weer naar Bol.com het verhaal weer uitgelegd en dat de televisie niet geleverd. Telefonist ging het uitzoeken en mede dat ik terug gebeld zou worden door de afdeling die erover zou gaan. Niet gebeld. Zondag 26 januari 2014 weer gebeld met Bol.com. Zaak uitgelegd de telefonist deelde mij mede dat ik geduld moest hebben. De televisie zou komende week worden geleverd. Dit kon hij niet met zekerheid zeggen. Ik werd bij elk telefoongesprek verwezen naar UPS omdat de televisie daar zou staan. Ik heb aangegeven dat ik niets met UPS heb. ik doe zaken met Bol.com en niet met UPS.

Ik vind dat Bol.com een andere voorstelling, van levering, geeft dan in de werkelijkheid gebeurd. Bovendien als ze de belofte van de levering niet nakomen mij aan het lijntje gehouden wordt en dat er niet doorgepakt wordt. Ik word op een kinderlijke manier door Bol.com behandeld.

Keiharde garantie dat maandag 27 januari 2014 de televisie af geleverd.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 06 februari 2014 om 16:25 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Inmiddels heeft u met ons contact gehad.

Bol.com Webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door vanbinnendijk