Klacht: niet kunnen starten voor mee zelf door een jaar na sleep van de 5 jaar na melding vol valsheid in geschrift

op 10 juni 2016 over ING in de categorie Banken

Dit is de melding van cleane zijn maar die 5 jaar na sleep met verschillen de code waar ze niet naar kijken dus
mening hou het gewoon op 1 code
code hebben geen waarden word niet naar gekeken

toch

Geachte mevrouw, meneer,

Bij deze informeren wij u dat bovengenoemde aanvraag is afgewezen vanwege de volgende redenen:

Slechte experian, starter, incasso s op naam. Geen mogelijkheden

ja zeer duidelijk wat ze weten over me

dit word er over u gemeld .
als ze een toetsing doen

luisteren naar de huidige omstandig heden en niet kasje naar de muur

de gegeven zijn al meer dan 5 jaar niet meer bekend bij de ing bank daar is het de rekening allang opgeheven

bkr gaat aan de haal met meldingen die niet meer van de tijd zijn

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 10 juni 2016 om 19:45 geantwoord

Beste m kor.....

Wat vervelend dat u problemen ondervindt met een BKR melding uit het verleden. Als het een melding vanuit ING is aan BKR wil ik u vragen om persoonlijk contact met ons op te nemen zodat we dit kunnen nakijken bij uw gegevens. Meldingen van andere instanties bij BKR hebben wij geen invloed op.

Yvonne
ING Webcare

Bericht van ING

9 maanden geleden - Goedemiddag, Zoals mijn collega aangeeft kunnen we het nakijken als het een BKR melding is vanuit ING. Daarvoor kunt u persoonlijk contact opnemen. Als het een melding is van een andere instantie bij BKR hebben we er geen invloed op. Groet, Tjitske ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht m kor......

9 maanden geleden - Nee ok zie het nu. Zal zeker met jullie contact op nemen. in de hoop voor een goed afloop van deze melding.

Heeft op 01 juli 2016 om 15:39 geantwoord

Geen oplossing waarom meld bkr dat jullie zeker wel in vloed hebben om de melding te verwijderen
leg me dat is uit

ok zie het zal zeker contact voor een goede afloop van deze zaak bkr.

geen oplossing u ziet niet de fouten in
volgens u Ing bank zijn jullie correct geweest

sorry zijn wel degelijk fout gemaakt door jullie
om des tijd achter mijn rug me prive rekening totaal te blokkeren een volledig loon in die tijd heeft ingenomen

waar door ook de eesten levens behoefde was aan getast

Alle klachten die gemeld zijn door m kor......