Klacht: Niet kunnen reizen door COVID-19

Kay K op 06 september 2021 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,
Ik had het weekend van 27 augustus tot en met 29 augustus 2021 een vlucht staan van Amsterdam naar Göteborg en retour. Ik heb deze vlucht bij Edreams geboekt. Nu testte ik helaas positief op COVID-19, dus kon ik deze vlucht niet pakken. Op de site staat duidelijk dat edreams de kosten dekken bij een geval van COVID-19. Nu heb ik contact proberen te zoeken met edreams via de mail en telefonisch. Bij beide gevallen geen gehoor gekregen. Weten jullie hoe ik dit kan oplossen?

Met vriendelijke groet,

Kay K

Gewenste Oplossing:

Het bedrag van mijn ticket vergoed

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kay K