Klacht: niet kunnen inloggen op mijn centerparcs

nancy0801 op 09 april 2014 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

wat een drama weer kan al heel lang niet inloggen op mijn centerparcs ik ga 22 april tot 25 april naar kempervennen waar ik al niet blij mee ben 2 jaar geleden zijn wij in heijderbos geweest en wat voor mij d e1e keer was bij centerparcs dus veel geld betaald nu was dat 1 dramaaaaaaaaaaaaa en echt 1 drama oke geregeld en een waardebon gehad nu gaan wij dus naar kempervennen en ik moet die e tickets uitprinten en kan dus niet inloggen ben er wel weer klaar mee met dat hele centerparcs pfffffffffffffffffffffffff hoop dat dit heel snel opgelost kan worden

ik hoop dat dit heel snel opgelost kan worden want me haren gaan al weer rectht op staan en ben er al weer helemaal klaar mee met centerparcs en ik vind dat er wel iets tegen over kan staan misschien een waardebon voor wat leuke dingen in mijn verblijf bij kempervennen of een bon voor lekker uit eten daar pfffffffffffff echt he

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 09 april 2014 om 09:23 geantwoord

Op 9 april jl. is er een e-mail gestuurd naar de gast door het Webcare Team van Center Parcs.

Alle klachten die gemeld zijn door