Klacht: niet kunnen inloggen en iddink niet behulpzaam

op 04 juli 2017 over Iddink in de categorie Boeken

verschillende malen proberen in te loggen wat niet lukt, iddink moeilijk telefonisch bereikbaar en uiteindelijk wel contact. Het ligt allemaal aan onze pc, browser etc. Hierna via mijn werk via verschillende servers en browser geprobeerd, maar het probleem blijft. Mijn vrouw werd trouwens onvriendelijk te woord gestaan. Ik heb nu zelf gebeld en kreeg hetzelfde te horen, helaas werk ik bij een bedrijf en hebben wij een netwerk op verschillende servers lopen, alle servers en verschillende browsers geprobeerd en nog steeds geen mogelijkheid tot inloggen. Dit vonden ze maar raar want hun hadden nog niet van dit probleem gehoord en ze konden niets voor mij betekenen. Ik vroeg om zijn leidinggevende maar die kreeg ik niet te spreken. Hierop vermeldde ik dat ik zelf graag wilde langskomen om met hun persoonlijk een gesprek te kunnen aan te gaan, dat praat een stuk makkelijker. Hun antwoord ( Jacco ), was dat hij dat opvatte als een soort bedreiging en hij beëindigde het telefoongesprek. Echt beneden peil.

Als ze met een oplossing komen, hun excuses aanbieden en toegeven dat het probleem bij hun ligt aangezienje op google kunt vinden dat het regent van de klachten over iddink.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Indy500