Klacht: Niet kunnen aanmelden totdat Facebook je foto heeft beoordeeld

op 07 februari 2018 over Facebook in de categorie Social Media

Bij het inloggen op Facebook krijg ik de melding dat ik me niet kan aanmelden vanwege verdachte activiteiten. Ik moet een foto opsturen die door Facebook beoordeeld zal worden.

08-02-2018 – 21:49 uur:
Inmiddels alweer een volledige dag verder, maar nog niets gehoord van Facebook. Niet over het plotseling afmelden door hen en niets om het op te lossen.
De hele dag ben ik op zoek geweest naar mogelijkheden om met Facebook in contact te komen, maar helaas zonder resultaat. Omdat ik geen twitter heb, zie ik geen andere manier om in contact te komen met Facebook dan via Klacht.nl weer aandacht te vragen voor dit probleem.
Het is mij inmiddels opgevallen, dat er veel meer mensen zijn, bij wie zonder reden ineens om een foto wordt gevraagd om de identiteit aan te tonen. Helaas zie ik bij niemand of Facebook dit wel heeft opgelost en zo ja, hoe snel dit is geregeld.

Ik ben tevreden als mijn Facebookpagina morgen 09-02-2018 weer bereikbaar is.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Noor R