Klacht: Niet komen opdagen

Nienkee32 op 01 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het is al de 2e keer dat de bus van 19:16 niet is komen op dagen ik vind dit persoonlijk niet kunnen en hoe kan het dat er op het bord staat dat het nog 3 minuten is en dan opeens niet meer komt!?

Uitleg en gewoon graag dat de bus rijd!

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Beste Nienkee32, Dat is niet zo mooi om te lezen! Ik wil je klacht graag melden in de regio. Daarvoor heb ik extra informatie nodig: - Om welke buslijn gaat het? - Wat is je opstap- en eindhalte? met vriendelijke groet, ^JK Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - 311 centrum breda - parklaan etten -leur

Arriva

Heeft op 07 november 2017 om 09:24 geantwoord

Beste Nienkee32,

Excuses voor deze late reactie! Ik wil je alsnog bedanken voor de toelichting! Ik heb de klacht intern doorgestuurd zodat er op de punctualiteit van lijn 311 gelet kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak!

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door