Klacht: niet kenbaar maken van een bushalte die tijdelijk buiten dienst is

op 09 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

mijn dochter gaat met lijn 72 vanuit lievelde naar lichtenvoorde.bij bushalte meidoorstraat wil ze uistappen tot haar stomme verbazing rijd de buschauffeur door. deze halte is wegens kermis ineens afgeplakt. smorgens reed de bus wel. waarom geeft arriva niet duidelijk aan dat deze halte tijdelijk niet in bedrijf is. in de bus stond niks aangeveven de buschauffeur zei niks en ook op de site stond niks aangeven. ik baal hiekr ontzettend van dat jullie zo communiceren nnar klanten toe. een gemiste kans vind ik . misschien een idee om dit voortaan beter te communiceren. en erg vervelend voor klanten die afhankelijk zijn van arriva. hopenlijk doe jullie hier iets mee.
met vriendelijke groet.

beter aangeven en optijd dat deze lijn nier rijd.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 10 september 2016 om 14:19 geantwoord

Beste mevrouw Te Plate,

Bedankt voor uw bericht. Jammer om te lezen dat dit niet goed door ons is gecommuniceerd. Daarvoor onze excuses. Ik stuur uw bericht door naar de betreffende collega's, zodat zij uw feedback mee kunnen nemen in de evaluatie voor volgend jaar. Overigens is er op 11 en 12 september ook een stremming, zie daarvoor: http://bit.ly/2bIgsCX

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door mw te plate