Klacht: Niet iedereen kon instappen, reed aan

op 04 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus stopte, voor stapten 2 dames in, was druk, dus chauffeur zij dat de anderen achter in moesten stappen. Een man of 7 liepen naar achterdeuren toe en toen reed hij ineens aan.

Dat we mee kunnen reizen als we bij de bushalte staan en niet wordt doorgereden. Zet evt. een langere/grotere bus in.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste WVC, Wat ontzettend vervelend dat de bus wegreed, terwijl jullie wilden instappen. Heb je voor mij nog je eindhalte? Dan kan ik de rit opzoeken, nakijken en je klacht doorsturen naar de regio. De manager in de regio bespreekt dit dan met de chauffeur. Excuses voor het ervaren ongemak. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 14 september 2017 om 21:06 geantwoord

Beste WVC,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door WVC