Klacht: Niet houden aan afspraak

op 07 september 2015 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Ik heb 28-7-2015 een bril voor mijn dochter besteld bij hans anders. De leveringsdatum zou 11-08-2015 zijn. Vervolgens heb ik 11 augustus Hans Anders gebeld met de vraag of de bril al binnen is. Volgens de medewerkers was de bril niet binnen en zou waarschijnlijk 12 augustus binnen zijn. Op 12 augustus ben ik naar de hans anders geweest en bril was niet binnen. Ikvroeg de medewerker om te bellen waarom het nog niet binnen was. Medewerker heeft gebeld en ze hadden vertraging dus zou het eind vd die week binnen zijn. Op 14 augustus kreeg ik een mail dat mijn bestelling klaar stond in de winkel. Ik werd binnen een uur gebeld met de melding dat de bril terug gestuurd werd met spoed omdat de sterkte van de glazen niet klopte. Dinsdag 18 augustus belde ik een paar keer naar de winkel en kreeg geen gehoor, waarop ik naar de klantenservice belde. Die zou erachteraan gaan want die medewerker die mij geholpen had was met vakantie en de medewerker die er was, was net terug van vakantie en kon niks vinden maar ik zou terug gebeld worden. Woensdag 19 augustus heb ik weer gebeld naar de winkel en kreeg vd medewerker te horen dat hij niets konden vinden qua info over de bril en dat hij nog contact zou opnemen hoe of wat. Die vrijdag 21 augustus heb ik weer gebeld omdat mijn dochter nieuwe sterkte had en dus zou moeten wennen aan dr nieuwe bril en dat zou kunnen zijn dat ze een paar dagen hoofdpijn zou kunnen krijgen. Want die maandag 24 aug zou de school weer beginnen en ik wilde niet dat ze met hoofdpijn op school zou zitten. Maar goed bril was dus ook niet binnen. Woensdag 26 augustus belde ik weer net de vraag of de bril binnen was. Nog niks binnen! Ik zei tegen de medewerker dat ik dit niet vind kunnen dat ik mijn geld terug wil en elders een bril zou halen. De medewerker begreep dat en vroeg mijn iban nr zodat het geld terug geboekt kon worden. Ik heb mijn rek nr gegeven. Vrijdag was het nog niet teruggeboekt. Ik weer bellen om te vragen hoelang het zou duren. De medewerker zei dat het via de hoofdkantoor zou gaan en dat een paar dagen kon duren. Vervolgens zei hij wel dat de bril binnen was en dat ik het alsnog kon halen. Ik zei dat dat niet meer hoefde omdat ik al een andere bril had besteld. Maandag 31 augustus belde ik naar de klantenservice om te vragen waarom een terugboeking zo lang duurde. Toen kreeg ik vervolgens te horen dat dat 2 weken zou duren. Mw zou even kijken maar kon niks vinden omdat de medewerker niets had doorgegeven over een anulering en terugboeking. Klantenservice zou een klacht indien en mij de volgende dag terugbellen. 1 september ben ik niet terug gebeld??!! Ik belde zelf en kreeg weer iemand anders aan de lijn en die zei weer dat zij niet mogen zeggen of er een terugboeking kon en mocht plaatsvinden. Mocht er tog terugboeking plaats vinden zou dat 2 tot 3 weken duren maar ik zou dan eerst nog gebeld worden door een manager binnen 5 dagen. Het is van de zotte dat je als klant van de kastje naar de muur wordt gestuurd en zo behandeld wordt. Ik wil daarom een klacht indien en zo snel mogelijk mijn geld terug krijgen. Ik hoop ook dat andere klanten te weten komen wat voor service zij zullen krijgen bij hans anders.

Ik ben totaal niet tevreden.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 07 september 2015 om 14:56 geantwoord