Klacht: Niet goed behandeld

op 10 september 2016 over Sony in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb gisteren te horen gekregen dat mijn account geblokkeerd is. Bel ik vervolgens de hulplijn, vertellen zij mij dat ze niks kunnen doen en de reden voor de blokkering ook niet. Vervolgstappen waren er ook niet, ik moet gewoon de tijd uitzitten tot de blokkering opgeheven wordt. Oftewel ik kan dus nergens aangeven dat ik het niet eens ben met de beslissing.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik op zijn minst duidelijkheid krijg over de reden waarom mijn account geblokkeerd is. Aangezien ik zelf geen reden kan bedenken waarom mijn account geblokkeerd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Preverse