Klacht: Niet geleverde producten

op 12 augustus 2018 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb online een wat bestelt en de keuze gemaakt om het op te halen bij de Coolblue winkel in Den Haag. De bestelling was zeer belangrijk voor mij omdat het over het beveiligen van een zaak gaat en de kan zaak niet openen zonder de camera’s. Darrom heb ik voor de zekerheid een dag van te voren gebeld om te vragen of de product binnen is. Ze hebben me verteld dat alles in orde was. Toen ik gisteren bij de winkel was geweest was ik verteld dat de bestelling niet binnen is en dat ze mij niet verder kunnen helpen om de bestelling te krijgen of dat ze iets voor mij kunnen regelen. Alles wat ik gekregen heb was een SORRY van Coolblue medewerkers.

Dat noem ik erg slecht service en bestelling systeem. Plus ik dacht dat ze misschien wat voor mij kunnen regelen, maar het bleek dat ze geven er niet om. Alles wat ik gekregen heb was een email vandit verhaal (Ik heb er om gevraagd).

ik kom nooit meer terug bij Coolblue en ik hoop ook dat mensen ook niet heen gaan voor zo slecht service.

Ik zal tevreden zijn als ik de producten die ik heb besteld krijg. Of dat ze het van ergens anders voor mij gratis bestelen en afleveren. Of de waarde van de product wordt aan mij geven als tegoed om van ergens anders te bestellen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 17 september 2018 om 17:26 geantwoord

Beste meneer Hayal,

Wat jammer om te lezen dat jouw bestelling niet in onze winkel in Den Haag klaar lag. Het is absoluut niet de bedoeling om jou met een naar gevoel achter te laten! Daarom willen wij graag de situatie uitleggen waarom deze producten niet de volgende dag in de winkel beschikbaar waren.

Je hebt op 9 augustus online een reservering gedaan voor een aantal producten waaronder ook viermaal een Dahua IPC-HDBW1230E-AW IP-camera. Helaas blijkt dit product nooit meer leverbaar te zijn bij Coolblue. Dit model is uit het assortiment gehaald. Helaas hebben wij dit niet tijdig op onze website aangegeven waardoor je dit product nog steeds kon bestellen of reserveren.

Je hebt ook nog gebeld naar onze Klantenservice-afdeling om te controleren of alle producten de volgende dag in de winkel zouden liggen. Onze Klantenservice medewerkers kunnen ook het voorraad van verschillende producten controleren. Zij gaan ook uit van de informatie dat wordt vrijgegeven. Helaas bleek dit niet de juiste informatie te zijn en konden zij ook niet zien dat het product uit het assortiment is gehaald. Gelukkig hebben wij de informatie op de website bijgewerkt om verwarringen in de toekomst te voorkomen.

Uit jouw bestelgeschiedenis zien wij dat jij inderdaad de reservering hebt geannuleerd. De reservering is natuurlijk vrijblijvend en je hebt het recht om te bepalen of je later weer een bestelling bij Coolblue plaatst. Toch hopen wij dat je in de toekomst ons nog een kans kunt geven om te bewijzen dat wij ook jou een volledige Coolblue service kunnen leveren.

We hopen dat wij jou meer inzicht hebben gegeven waarom de gereserveerde product niet in de winkel klaar lagen. Als je nog andere vragen hebt, laat het ons direct weten door contact op te nemen met onze Klantenservice-afdeling.

Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door M.Hayal