Klacht: Niet geleverde Mobiele Airco

[email protected] op 26 april 2020 over Amazon in de categorie Internetshops - Algemeen

Op 10 april heb ik een mobiele airco besteld bij Amazon.nl. Levertijd tussen 20 en 24 april. Op 23 april werd de status aangepast, levering geschied op vrijdag 25 april vóór 20.00 uur. Akkoord, zo warm was het ook nog niet dat wij hem direct nodig hadden. Ook op 25 april krijgen we nog steeds de melding dat de airco vóór 20.00 uur bezorgd zou worden. We hadden echt de indruk dat de vrachtauto naar ons onderweg was. Om 21.00 uur is het apparaat er nog niet. Bij checken van de status staat dat de order is geannuleerd. Wij moeten contact opnemen met de leverancier (Mister Kit) en hem 2 dagen de tijd geven om te reageren. Kort daarna krijgen we een mail van Amazon dat de order is geannuleerd. Zonder opgaaf van redenen. Hij is zelfs uit het systeem verwijderd. Kontakt erover met de klantenservice is niet mogelijk zonder lopende bestelling. We kunnen nu niet eens meer vragen WAAROM hij is geannuleerd. Bijzonder zwak van Amazon. En dat voor een nieuw bedrijf in Nederland.

Wij zijn tevreden als Amazon.nl aangeeft waarom de order is geannuleerd en wanneer en wat Amazon daaraan doet. En als Amazon.nl ons een gelijkwaardig alternatief biedt voor dezelfe prijs.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amazon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amazon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]