Klacht: Niet geleverde boeken

op 14 september 2016 over Iddink in de categorie Boeken

Mijn dochter is op 4 sept. gestart met Atheneum 4. Schoolboeken zijn ruim voor de uiterste besteldatum besteld. Ze heeft alleen drie van de vier wiskundeboeken en een kunstgeschiedenisboek ontvangen. Geen boeken van scheikunde, engels, nederlands, aardrijkskunde, biologie, geen grafische rekenmachine, enz. Bij tel. contact wordt ik op een onvriendelijke manier van het kastje naar de muur gestuurd. Totaal geen inlevingsvermogen. Je moet maar kopietjes van de boeken maken of een boek lenen van een docent wordt gezegd, echter de docenten hebben geen boeken te leen. Docenten zijn hier ook helemaal niet blij mee en mijn dochter zit met de gebakken peren. Vandaag werd gezegd dat men hoopt dat einde deze week, begin volgende week de spullen worden bezorgd. En als je dan aan de lijn blijft voor een tel. enquete, komt er geen enquete. Bang voor de uitkomst?

Als ALLE spullen VOOR aanvang van het schooljaar geleverd worden

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.J.M. Jansen