Klacht: niet geleverd

op 14 januari 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

op maandag 14 jan 2019 zou tussen 12;43 en 13;43 mijn pakket met nr 05227884468406 worden geleverd. vol verwachting de website van levering bijgehouden. plotseling om 13;11 status geleverd, maar nooit bij me aan de deur geweest.

als mijn pakket zsm en heelhuids bij mij is, en er excuses voor zijn gemaakt. duurt dit langer dan 2 dagen, dan bezorgkosten retourneren.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 15 januari 2019 om 11:13 geantwoord

Goedemorgen Wilbert, ik zie dat je pakket wel is afgeleverd en als ik op de gps zoek dan zie ik dat deze is gescand bij de zijstraat Laurastraat, op nummer 43. Je kunt hier vragen of het pakket daar is bezorgd. Wanneer het pakket onvindbaar is dan dien je contact op te nemen met de verzender. De verzender dient dan een verzoek bij ons in met betreft vermissing van het pakket. Wanneer je nog een vraag heb, dan kun je ons ook via de social media kanalen bereiken. Vriendelijke groet DPD klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door wilbertwesterlo