Klacht: Niet gekregen boek toch betalen

op 13 juli 2016 over Iddink in de categorie Boeken

Afgelopen schooljaar heeft mijn zoon zijn boeken gehad van Iddink.
Bij het controleren van de inhoud van het boekenpakket bleek er een biologieboek te ontbreken.
Bij melding op school werd er verteld dat dit bij dit bedrijf vaker voor zou komen en dat het boek nageleverd zou worden dus hebben we geen melding gedaan.
Mijn zoon kreeg het boek van zijn docent te leen en kon zo de lessen volgen.
Na enkele weken was het boek er nog niet maar hij kon de les volgen dus geen probleem en we hebben eerlijk gezegd ook niet meer aan een melding gedacht.
Bij controle van de checklijst bleek het boek wel als geleverd te staan, wij gingen uit van het verhaal van school en wachten op nalevering.

Bij inleveren van de boeken was het boek er natuurlijk niet bij en kregen we een factuur van ruim 29 euro voor een niet geleverd boek.
We hebben een melding gedaan bij Iddink en uitgelegd hoe de vork aan de steel zat en hun reactie was dat ze een zeer grondig eindcontrolesysteem hebben en dat er derhalve geen fouten gemaakt kunnen worden.
Hoera! het eerste bedrijf dat geen fouten maakt.
, dat mag in de krant, het is bijna onmenselijk.

Het is toch vreemd dat de klant de eindcontrole moet doen.
Nu heeft een van hun medewerkers, vaak vakantiekrachten, een fout gemaakt en kunnen wij hiervoor in de buidel tasten.
Bij navraag bleek dat er verschillende kinderen in de klas hetzelfde is overkomen.

We krijgen nu het idee dat men denkt dat we het hele verhaal verzonnen hebben en dat we gewoon moeten betalen.
De factuur moet ingetrokken worden.

Alle klachten die gemeld zijn door El ena